Registracija per Facebook
  • Valiuta:
    • $ - Doleris
    • - Zlotas

Garantijos ir grąžinimas

Kategorijos
Garantijos ir grąžinimas

Garantijos ir grąžinimas
Jonelis ir ko (UAB „ Dirija“) - įmonė užsiimanti didmenine ir mažmenine prekyba, vaikams skirtų prekių ir žaislų prekyba. Šie žaislai turi savo specifiką – jie gali būti su pažeista pakuotė, parduotuvių lentynose buvę žaislai. Dėl šios priežasties prekių išdėstymas pakuotėje gali skirtis nuo gamintojo išdėstymo. Žinoma, todėl kaina yra atitinkamai žema.
Mūsų tikslas vienas – išlaikyti savo prekių specifiškumą ir visas kitas ypatybes, leidžiančias mums skirtis nuo kitų žaislų pardavėjų. Mes branginame kiekvieną savo klientą, stengdamiesi dirbti taip, kad jis sugrįžtų dar daug kartų. Prekės prieš parduodant yra patikrinamos. Garantija prekėms nesuteikiama. Norėdami gauti išsamę informacija apie originalios pakuotės būklę, parašykite mums pagalba@jonelisirko.lt arba paskambinkite telefonu  +370 640 30392 . 

Jei netiko prekės forma, spalva, modelis, komplektiškumas ar dydis, iškart susisiekite su mumis raštu el. paštu pagalba@jonelisirko.lt nurodydami šią informaciją:
1. Užsakymo numerį
2. Prekės pavadinimą;
3. Grąžinimo priežastį: siuntimo metu apgadinta prekė ar pakuotė, gauta prekė neatitinka užsakymo ar kita (būtina nurodyti);
4. Kontaktinę informaciją.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su  internetine parduotuve jonelisirko.lt, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos. (Taikoma tik perkant internetu, kitu atveju vadovaujamasi LR įstatymu https://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038 18 punktas)
Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjo buvo gauta, taip pat ji nebuvo naudojama. Jei prekė buvo pirkėjui atsiųsta nesurinkta, prekė turi būti gražinta taip pat nesurinkta, pakuotėje kurioje gavo pirkėjas. 
PASTABAGrąžinimo atveju pristatymo išlaidų negrąžiname. Jei už pristatymą klientas mokėjo 0.00  EUR, darant pinigų grąžinimą mes pasiliekame teisę nedamokėti (už kurjerių paslaugas) pristatymo išlaidų (mūsų išlaidos kurjeriams) 2.70 EUR

Jei ne dėl Pirkėjo kaltės prekė buvo gauta neveikianti - pirkėjas turi pranešti apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę, gedimą ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos. Tokiu atveju, mes įsipareigojame pakeisti neveikiančią prekę veikiančia ir padengti pristatymo išlaidas. Jei patikrinus prekę paaiškėtų, kad ji buvo mechaniškai sugadinta Pirkėjo, prekės ir pristatymo išlaidos nebus grąžinamos. 

Pinigų grąžinimo atveju: pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą (jei mokėjimas buvo darytas internetu ar (COD - grynieji pinigai kurjeriui).